Min räddning

Datum: 2008-12-26 Klockan: 12:07:31
God morgon för er som vaknade som jag och god förmiddag till er andra!
Nu har jag sovit, det är bra. En sak som är mindre bra är att vakna upp och ha förbannat ont i nacken, när man vred på den kändes det som om den blödde i skelettet. Men de gick över när jag reste mig. Sjukt.
Jag hade en lååång bra dröm inatt, men jag ska berätta ett utdrag ur den, som är ganska flummigt. Det hände nåt mer flummigt men inte ens med all min tankekraft kan jag komma på, det är surt. Men jag ska testa metoden att inte tänka på det så kanske den poppar upp i huvudet på mig.
Aja, åter till drömmen..

Det är på en butik, vet inte riktigt var men saksamma. Jag var iallafall där och shoppade, köpte nåt och en glasfigur. De hade roliga böjbara tandborstar minns jag så det är nåt prylställe. När jag ska gå ut så kommer jag på att jag glömt att betala, fyfy tänker jag och vänder för att kika efter kassorna som är brevid dörren typ.
Jag tänker inte på dörren, som är megasupertung. Jag släpper den och sekunden efter kommer den farande mot mig och ger mig värsta slaget så jag flyger bakåt, ca 4-5 meter, och såååklart så står det några där. Från skolan, och jag landar rakt på dem. Inte pinsamt ett dugg.

Jag gillar sånna drömmar, för jag ser mig själv sedan stå utanför med Linnéa som var med när jag shoppade, vi står och asgarvar. Och jag ska bannemig komma på vad de andra flummiga var! Stör mig på det, riktigtriktigt mycket.
Men nu är det dusch, frukost, och sen drar jag till denna..

Mår btw bättre idag! Fast det kanske jag sa, aja. Nu ska jag duscha så jag blir någorlunda pigg. Förhoppningsvis kommer jag på nåt mer ur drömmen ifall nån vill höra.

En bild! Det var ju några inlägg sen haha



Gillar den, på nåt sett. Mysig.



Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback