Pingis

Datum: 2008-12-16 Klockan: 18:42:42


Morsning!
Har ni fått en bula på benet eller så nån gång?
Det har jag, idag senast. Det är idrott och vi kör rundpingis. Tänkte inte riktigt på att svänga och smart som jag är kör jag låter raaakt in i bordskanten. Fick ju inte gå och kyla ner heller för läraren! Dålig stil, så det har resulterat till en bula som jag satans ont så fort man nuddar.. Ska inte klaga men jag vill bara tipsa om att man inte ska springa in i pingisbord mer än nödvändigt om man inte vill ha lite blåa ben osv.

Och usch! Vi ser på en film om koncentrationsläger i skolan. Det är så otroligt hemskt! Alla som sägs få gå till duschen går egentligen till gaskammare osv. Detta är ju tillpåköpet sant! Att människor har haft denna imbillningen om att människor är mindre värda. Bara för att det är rätt att döda får man tydligen göra vadsomhelst med personen! Döda den och alla denns nära och kära.
Detta var ju för ca 60 år sen, men inträffar ju fortfarande på olika ställen i världen. Kanske inte just judar då men andra folkslag och grupper.
Jag förstår verkligen inte hur man kan göra så mot andra människor. Sägs ju att alla har samma värde i kristendomen blandannat. Men var inte Hitler kristen, har precis för mig det. Men judar, homosexuella och andra människor som han inte ville skulle finnas gick hur bra som helst att döda och tortera.

Kommentarer
Ewezi sa:

Tackar :)

2008-12-16 / 19:08:40 / http://ewezi.blogg.se/
kristina sa:

vilken fin blogg du har ! Kram kristina

2008-12-16 / 19:43:52 / http://nnorin.blogg.se/
Stefan W sa:

Heej :) Tittar in här..



kolla gärna in min nya blogg med! Har redan MASSOR av läsare! :D

2008-12-16 / 20:33:01 / http://stefanweei.blogg.se/
F E B B sa:

Ja.. tack så mycket stina! =) <3



kram

2008-12-17 / 22:19:27 / http://febb.blogg.se/
Stefan sa:

Såg att du var medlem på Blog.lovin och jag tänkte att vi kanske kunde hjälpa varandra genom att prenumerera på varandras bloggar. Jag har lagt till till dig nu och skulle uppskatta om du ville göra samma sak.



omdigitalkameror.se

Stefan

2008-12-20 / 12:45:33

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback