Renovering size small

Datum: 2008-12-20 Klockan: 12:46:40
Tjooobreee!
Jag storstädar mitt rum. Det är verkligen inte vanlig städning, som typ behövs göras varannan dag för mitt rum stökar ner sig själv av nån konstig anledning. Men detta gör typ en gång om året. Jag rensar ut skit, jag tar bort allt damm, jag får massa idéer till prylar som jag måste ha osv. Nu står det påsar och kartonger i hela rummet. Men jag tycker ändå det är mer städat. Skumt, kanske bara inbillning. Men snyggt ska det bli, kanske blir klar i helgen. Eller jag är i behov av att bli klar i helgen!
Men jag ska dra med nån till ikea för att köpa ramar, färg och penslar. Johanna har köpt det, man blir ju suktad!
Men det kommer bli såååååå fint! Mitt rum kommer att vara foto/tavel-invaderat. Det kommer bli snyggvarning på det!

Syster med pojkvän är hemma nu, och de bor i min fotostudio! Så jag får inte flytta in alla mina lampor, stolar, megapapper osv.. men jag ska göra det sen iallafall höhö. Men först rummet!
Mamma hjälper mig att städa, blir lite mer effektiv då. Men nu äter hon, så då gäller det att koppla av ordentligt. Det är najs..

Har inte ny studiobild så jag sökte upp en gammal. Juste, datorn ska städas oxå. snark. men det blir efter jul, och tänk om jag får ett objektiv.. då dör min dator, den kommer helt ärligt sprängas av bilder! Nej, jag måste börja rensa tror jag.. för vissa bilder som jag har gillar jag inte alls! NONO på dem! Så varför ha dem kvar?



Kommentarer
Ida Björck sa:

cool bild :)

2008-12-20 / 13:27:28 / http://idahbjork.blogg.se/
Hilal sa:

Jag borde också storstäda mitt rum! Jag gör det flera gånger om året! Men endå är det lika stökigt och tråkigt! Jag borde verkligen göra en makeover i mitt rum!!

2008-12-20 / 15:08:43 / http://hilals.blogg.se/
sara sa:

Hey!

fin blogg du har:)

checka gärna in vår.

kram<3

p.s kommentarer uppskattas jätte mkt:)

2008-12-20 / 16:23:08 / http://weloveandhate.blogg.se/
Lisa sa:

snygg bild :)

2008-12-20 / 17:33:17 / http://llisabs.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback