morgon, fredag

Datum: 2008-02-22 Klockan: 07:26:47
Morsning korsning på er!

Nu har jag nästan packat allt, har en del saker som ska ner i neccisären kvar, å lite prylar. Som mobilen :P
Idag kommer Johanna!!! vet inte riktigt vilken tid än men endåå..

Imorse hade jag massa tidoch det har jag fortfarande. Fattar inte vart den kommer ifrån. Men det är ju inge negativt med de så jag är bara glad.

Idag slutar jag 11:10, då hade jag tänk gå hem till Alva (en hund, berättar mer om henne nån annan gång) så kanske de blir en promenad med henne och hennes husse Gunnar. Han fyller år på sportlovet så då måste jag skaffa en födelsedagspresent. Men eftersom han kan läsa min blogg så ska jag nog inte skriva mina idéer här.

Johanna är frisk idag, men har inte hört nåt från Linnéa så hon är antagligen fortfarande sjuk - den stackarn.. KRYA PÅ DIG LINNEA!

Nu måste jag gå å fixa mig färdigt. Jag skriver senare, jag kommer nog inte att skriva i Idre för jag tror inte att vi har nåt inernet där. Men om vi har det så skriver jag. Annars får ni veta allt när jag kommer hem igen. Då kan jag nog lägga upp lite bilder och så. Så ikväll blir nog sista gången då. Jag kommer hem på söndag och då skriver jag ett långt inlägg. haha.

Se u later

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback