SPORTLOV! YEAH!

Datum: 2008-02-22 Klockan: 15:09:15
Hej allesammans!! Nu är det spooortlooov!!
Ikväll komm Johannisen och imorn åker vi till Idre!! Kan knappt tro att det är sant. Det är så underbart...

Idag hade vi bara tre lektioner (vissa två) men på sista, musiken, fick jag lära mig att spela The Rose på gitarr. Jag kan inte riktigt flytta fingrarna från G till D.. prutt! Men annars går det bra :)

Har nyss vart å sagt hejdå till Alva å Gunnar. Vi var ute på en långpromenad, alltid lika roligt :D

Ska gå å spela lite gitarr :P svantes (min storebror) har tagit hem en av sina när han kom hem i julas, han och min storasyster sandra bor nere i Linköping.

Vi hörs senare

Kommentarer
Fridaklara sa:

Har ni sportlov nu? ;P Vi får det först nästnästa vecka..

2008-02-22 / 15:26:18 / http://fridaklara.blogg.se
Stina sa:

japp det har vi :D
Det är olika från olika kommun ju.. men jag tycker alla borde få samtidigt:P

2008-02-22 / 17:24:57 / http://skogens.blogg.se

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback