Objektivobjektivobjektiv

Datum: 2008-07-15 Klockan: 13:06:15
Oj.. vad många det finns! Men jag ska ju köpa mobil nu och jag vill helst inte bli av med alla pengar på en gång. eller alla och alla. Men ni förstår nog vad jag menar.
Ska nog gå ut lite nu, det är ju sol (:
Hittade lite olika objektiv. Men funderar på om jag ska ha med VR (bildstabilator) eller inte. Det är ju billigare utan men bättre med.
Haha, jag trodde jag hade det på den jag har men så var det tydligen inte. Så om man tror på nåt så vet man inte.. eller hur jag ska förklara. Lite roligt iallafall.
aja, slänger in en bild så hörs vi!!

ett litet föl som jag stötte på häromdagen

Kommentarer
Amanda sa:

Gud så söt :) Håller du på med hästar?

2008-07-15 / 16:32:44 / http://amzie.blogg.se/
Amanda sa:

Svar: Ja det är dem och ja det gör jag. Har två travhästar utanför fönstret :)



RAW-filen kan jag nog inte hjälpa dig med isåfall :) Tyvärr

2008-07-15 / 16:39:42 / http://amzie.blogg.se/
Anonym sa:

Guud vad sött föl! ()=D

Vi såg också massa föl igår, men bara på långt håll...

Nu ska jag nog skriva lite i min blogg =)



Puss och kram! <3

2008-07-18 / 12:38:09

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback