Slut

Datum: 2008-07-27 Klockan: 21:48:33
Nu är jag heelt sluuuut! Så inget långt inlägg. Men imorn så ska jag ladda in bilderna. fick några fina på en fjälilina.
Klockan är ju inte direkt mycket men jag ska väl ligga och läsa serier. Jag är mycket förtjust i Knasen. Så om du har några gamla tidningar kontakta mig (a) :P

Usch vad lite bilder det har vart på senaste tiden.. det måste det bli ändring på.
Men idag har jag mest suttit och svettats.. yack!
Mina fingrar sväller (och har svällt hela dagen lång) så nu ska jag inte skriva mer. Ska bara chatta lite med söta Vickan och kolla blocket innan jag kopplar ner.
Ha de gött. puss

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback