Fredag morgon

Datum: 2008-03-28 Klockan: 13:44:27
God morgon på er!
Nu sitter jag här, nyduschad å fräsch medans nicole borstar håret.

Har inga speciella planer för idag, ska kanske följa med svante som smakråd när han ska köpa frack, får se hur det blir med den saken.
Annars följer jag med nicole och hämtar amigo, det är roligt det med.

Det är så himla skönt med lov!! Bara kunna göra ingenting om man har lust. Härligt värre!
Johanna ska komma senare och hämta sin cykel här. Får se när det blir. Cykeln stör mig inte men det kanske bra att ha den hemma hos sig.

Nu ska jag föna håret å så, men jag berättar mer om hur min dag blir sen. Skulle behöva åka till jakan å köpa ett till hm-linne :p, fast det är inte akut, men det är bra å ha.
Haenbradagallihop

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback