länge sen

Datum: 2008-03-02 Klockan: 09:00:43
Hej! Det var några dagar sen jag skrev, och det beror blandannat på att jag bara kan skriva med vänster och det blir så jobbigt i längden plus att internet pajjade igår. Känns som det gör det hela tiden, men det är nåt fel med vårt bredband (telia sa de förrut, men de har tydligen inte lagat det än).

Igår föjde jag o Viktoria med Johanna när hon skulle rida, rätt kul å titta på ;)
Där fanns en jätesöt häst som hette Ronny, (det gör våran lärare oxå).

Och igårkväll så hade jag ansiktsmask -jätteskönt- så nu är mitt ansikte mjukt å lent :P

Ska gå å äta nu, sen ska jag till Johanna (som jag var i idre med). Saknar henne, fast vi sågs i torsdag. Så inte jättelängesen iallafall... men sakna nån kan man ju göra efter bara en jättekort stund..

Ses!

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback