Amigohämtning

Datum: 2008-05-07 Klockan: 18:01:28
Hej igen!
Nu kommer tävligen, bilder och lite allmänt snack.
Skolan var helt okej, inga konstigheter, blev klar med Min Prao som journalist, blev ganska nöjd. Slutet blev lite konstigt men aja.
Efter skolan så gick jag och Nicole och hämtade Amigo, hennes golden. Har lite bilder å så som jag hade tänkt visa för er.
Fast i början var han lite rädd för min kamera. fast sen störde den inte. Men han skällde lite på den.. hihi
Det gick bra fast han bajjade på lite fel ställe, haha!
Sen kom jag hem igen och kollade runt lite på bloggar, och sen var jag tvungen att gå igen, Nicole skulle köpa lite ingredienser. Jag fick bära äggen, haha. Hon köpte lite annat oxå, skinka å kakao blandannat.

Och nu sitte jag här. Och jag har en liten nyhet till er. Jag ska göra om designen på bloggen, inte så stor nyhet men ni får inte veta hur den kommer bli förrns den är klar, sådeså! hihi

min smarriga bulle som jag åt innan jag mötte nicole innan vi skulle hämta Amigo.
blomma utanför Amigos dagis.
gillar vinkel, lite kul. Men synd att svansspetsen kom tyvärr inte med.
han är sååå söt!! Ser ut som en liten valp.
haha, amigo fick ett tok-ryck!

Tävlig!
Här kommer en bild på Amigo där jag satt in en tankebubbla. Din uppgift är att komma på vad han tänker. Har inget speciellt pris. Men den tanke som jag tycker är bäst får iallafall äran få se bilden med texten och så.

image102

Kommentarer
Viktoria sa:

fina bilder ;)

2008-05-07 / 18:58:14 / http://Andrenens.blogg.se
Jessica Anshagen sa:

Hej,
Tänkte bara tipsa om en tävling på min sida där man nu kan vinna jätte fina smycken från Pandia.se !
Ha en bra dag :)
Kram

2008-05-08 / 12:07:50 / http://www.jessi.se
Viktoria sa:

Ja vet vad han kan tänka :
Nej kommer den där Stina igen med kameran?!

2008-05-09 / 15:48:36 / http://Andrenens.blogg.se
Johanna sa:

Han kanske tänker:
Tjabba, har du någon godis? cooling! :P

2008-05-09 / 20:03:46
n sa:

åhh undra hur flygande rosa elefanter ser ut?

2008-05-09 / 22:46:50
Flisan sa:

jag är inte så bra på att komma på såna här saker man man kan ju alltid testa liksom :P

han säger kanske: öhh, vad är det där för en knäppare-manick. Jag vill vara för mig själv när jag pillar bort matrester mellan tänderna. Private liksom!

Heh, japp. Men kan ju inte så myk bättre :P

2008-05-11 / 18:29:46
mamsen sa:

Men alltså, sluta fota mig hela tiden!

2008-05-12 / 22:35:13

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback