städning

Datum: 2008-05-01 Klockan: 20:40:59
Hej! Idag har jag mått bra! Känns skönt att nästan vara helt frisk och så.
Så idag tog jag tag i städningen och röjde bort allt och all ren tvätt in i garderoben och torkade bort massa blyertssträck och damm från bordet. Puh!
Meen nu! Nu kommer några modellbilder, de är inte redigerade eller nåt, de är bara tagna för att vi gillar att plåta helt enkelt, och så kommer de en eldbild och så en på en kedja från en gunga.

två klickbara bilder på min söta kusin Johanna, kvaliten på bilden där hon ler är inte så bra men jag tycker den förmedlar lite av den glädje som min kusin förmedlar till mig.
här är jag då.. på den första har jag ett lite udda uttryck i ansiktet men men, jag gillar ljuset på den bilden, och skärpan.

gårdagens eld

Och nu är det så att jag hade tänkt ladda upp en bild på en fin kedja som jag laddade upp, men jag redigerade den i photoshop och så, men photoshop vill visst inte göra som jag så de känner inte för att spara bilden så ni får vänta med att se den tills PS blivit på bättre humör.

Ni får orginalbilden iallafall. nu ska jag se på tv, kram!

image91

Kommentarer
Flisan sa:

Fiiina bilder!! :D

Kul att du mår bättre också!

2008-05-02 / 09:30:24

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback