Betyg

Datum: 2008-11-29 Klockan: 12:39:19
Hejsan!
Håller på med en argumenterande text i svenskan. Går väl rätt okej, hoppas jag. Men jag vet inte riktigt om jag är för eller emot betyg. Det är ju bra på vissa sett, men ett rent helvete på andra sett. Så jag får funta lite på det tror jag.. men jag är ju en långsökt person, som man fick en liten smak på igår. Sååå.. jag börjar babbla om det ena och slutar med att jag skriver om nåt annat.. men jag försöker verkligen mitt yttersta till att hålla mig på samma språk. Det är ett av mina problem i blandannat so, jag kan börja svammla om massor av saker i en text.. haha. Jaja, det kommer nog till användning nångång! Vi kanske ska skriva en långsökt text nångång.. haha!
Men i denna text har jag nog hittils lyckats hålla mig på samma spår, änsålänge.. -.-
aja, kanske ska ta och skriva klar. Och kryma texten, höhö!

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback