Black and White

Datum: 2008-11-17 Klockan: 20:52:40


Känner att det är mycket bilder här på bloggen när jag är så ordtom, hehe. Men jag kan iallafall uppa lite neeews. Jag gick till skolpsykologen idag. Jag orkar inte med panik, ångest och må dåligt längre. Inte i denna mängd iallafall. Och den kändes rent ut sagt skitbra att ha pratat lite. Och jag tror att det kommer bli bra. Hopppas..
Och jag saknar faktiskt att blogga av mig. Inte bara bild och så. Lite text oxå! Men jag vill inte skriva när jag inte feeel great för att uttrycka det milt.
Men jag är sakta men säkert mer skrivftligt bloggig igen. Hur många bryr sig? Jag har ju inte så mycket läsare, höhö.
Och jag måste förövrigt träna bort mitt otroligt hemska skratt.. Men good luck säger jag bara. Jag kommer att fortsätta på min personliga touch så det låter som om det bor en trumpet som laggar i korridorerna.. great.
Nej, men parsonlig touch är bra.. haha.
Me like!
Kram!

Kommentarer
Helen sa:

Jag ska imorgon besälla nya propel (står i min blogg va de är för något) men jag tänkte om jag skulle beställa mera än normalt och ha en tävling så även andra kan få smaka av denna sjukt goda dricka?

2008-11-18 / 02:30:28 / http://heleeens.devote.se
Jåhana Skååååg sa:

Du ska må bra för du är söt.

Äre nåt du vill prata om så finns jag här, riight?

Puss.

2008-11-18 / 08:09:50
Ewezi [Evelina] sa:

nice header ;)

2008-11-18 / 11:10:05 / http://ewezi.blogg.se/
louise sa:

nice pics!!

Kram! <3

2008-11-18 / 16:02:48 / http://labann.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback