Check

Datum: 2008-11-08 Klockan: 16:03:28


Lik denna men ändå inte samma ;)

Hej!
Dagen har bestått av plugg. Som jag förutspått. Jag har faktiskt kommit fram till att jag borde bli siare, för mig själv allså. Fast det har jag nog redan sagt. Haha, jag kanske ser bättre framåt än bakåt, hehe.

Men jag hade trott jag hade behövt sitta heeeela helgen, alla timmar, pluggpluggplugg. Snark. Men icke ska det blir så. Är klar med matten, gjorde ungefär 20 tal. Har gjort klart nästan all NO. Har en punkt kvar, den största troligen men iallafall. Det känns bra, riktigt bra! Och klockan är ju faktiskt bara fyra. Och angående klockan så är det ju mörkt ute, ingen nyhet kanske. Men jag tycker det är lite väl tidigt. För man blir ju tyvärr tröttare av mörkret.. Och om vi spår vidare på det så hjälper inte det mig för jag har fått jättesvårt att sova på kvällarna. Tar minst en timme, och det är jobbigt. Man bara ligger där och blundrar. Man vill bara: Taaadaa! Jag sover.... fast jag somnar inte av det, hehe.
Det är ju lite roligt hur man kan koppla vidare saker, från läxor till att jag inte kan somna.

Imorn ska jag kanske göra det sista (om jag har nåt kvar?!) och sen ska jag nog försöka hinna shoppa lite oxå. Har maaassa julklappar att köpa och så har jag hittat en snygg väska som jag nog ska ta och införskaffa.
Det är ju pappadag imorn oxå. Måste ta och hitta nåt fint.. haha.
Nu ska jag nog fortsätta med non så att den blir klar. Då kan jag ju checka den oxå. Wiho!

Kommentarer
louise sa:

Hur långt har du kommit i no??

Jag har skrivit om fossila bränslen! :/ <3

2008-11-08 / 21:44:42 / http://labann.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback