Hjärt Sparrow

Datum: 2008-11-02 Klockan: 10:10:12
HejHej och god morgon!
Igår såg jag och Johanna på Pirates of the Caribbean 2. Och det hände lite roligt, vi skrattade ganska mycket.. fast jag har lite svårt för tentackler så det känns typ som om jag ska kräkas och får rysningar och uuuee!
Men iallafall, en liten konversation igår..

S: Jack är så cool!
J: Jet?
S: Jack!
J: Hjärt?
S: JACK!

hahaha, okej, roligare när man är där. Men tänk detta:
"Iam Hjärt Sparrow, captain Hjärt Sparrow!"

hhahahahah. Och så är det han bläckfiskmannen.. uschusch, äääcklig!
Men han gör lite roliga ljud.. Men det är lite svårt att beskriva. Haha.

Ska nog fixa min header idag tror jag! Och resten av bloggen. Det är ju bra väder ; D

Och så har jag lite nattbilder från igår. Inte så många men iallafall! ; D


<3

Kommentarer
Jåhanaa~ sa:

Omg vilken sexy bild på mig xD



HAHAHAHAHAH HJÄRT I VÅRA HJÄRTAN <3



btw, din nya header är jhfkdhsnygg _ <3

2008-11-02 / 15:08:21

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback