Horses

Datum: 2008-11-22 Klockan: 19:06:11
TjaTjaTja!
Jag tror att efter gårdagen så håller jag på att sjukna lite. Typ skor i näääästan en decimeter snö är inte alltid det bästa skulle jag tro.
Dagen har varit helt okej. Följde med kussen till hennes ridning. Hästen hon skulle rida är mysig, bra för mig för hon är enorm. Stor och Snäll. Bra där!
Mötte även en gammal klasskompis, Erica, hon har fått en egen häst. Naaajs! Och den hästen är ju en väldans duktig fotomodell! Tjoho säger ju jag då!

Jag har aldrig varit ett mjukisbyxfan direkt men på sista tiden har jag kännt att jag är i behov av ett par snygga mjukisar. Så de ska nog införskaffas.
Jag har aldrig riktigt vetat varför jag inte gillar mjukisar, jag som älskar pösiga kläder, men även tajta dåda men det är ju en annan sak, höhö. Men jag ska nog köpa dessa. Ska till vällingby med Nicolen imorn, och om min julklappsbudget och allt håller så kanskekanske de blir mina.. och jag vet att jag har pengar såå haha. Och det känns ju bara för najs. Pengar är bra!

En liten bild på Ericas islandshäst Blossi!



Kommentarer
Johanna sa:

naaw han e så söt jue :)

2008-11-22 / 19:21:18 / http://eljs.blogg.se/
Vickan sa:

Ååå.. vilken liten sööt polle! :)

2008-11-22 / 20:07:03 / http://andrenens.blogg.se/
louise sa:

Sötis! :P

2008-11-22 / 20:13:29 / http://labann.blogg.se/
Vera ♥ sa:

Va söt! Vad ska du göra en skön lördag kväll som denna då =)???

2008-11-22 / 20:43:49 / http://bergstrooms.blogg.se/
UP sa:

Jätte fina bilder.. keep up the good work.. vi båda två är själv amatöfotografer så det är alltid spännande att kika på andras bilder..



Sen får du ett STORT plus av oss för att du använder Nikon ;)



Om du nu undrar hur tusan vi hittade dig så är det faktiskt så att du lämnade en kommentar på våran blogg, och självklart kikar vi tillbaka på de som skrivit :)



Ha en fortsatt trevlig kväll och fortsätt med ditt fotande :)

2008-11-22 / 22:59:24 / http://www.metrobloggen.se/UP
Lpvisa sa:

Naww vad söt! :D<33



Gillar verkligen dom där mjukisbyxorna, haha dom har jag faktiskt också tänkt att jag ville ha! xD haha vi verkar ha samma smak ^^

2008-11-23 / 16:49:05

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback