naahaajs!

Datum: 2008-11-02 Klockan: 20:14:35
Kommit ganska långt på bloggen! Jag tror jag är klar för ikväll, grunden och allt är klart. Vad jag ser nu iallafall. Det kommer fortfarande bli lite små ändringar i headern men jag måste klura ut hur man gör först! haha ; P
Nu ska jag ha dageninnanskolanslapp. Naajs! Jag har varit en riktig slappare detta lov. Deäänaajs!

Men imorn, ja, då är det inge mer slapposlappo. Då är det skola och hårda tag. Nä skojja bara. Lite. Det är skola men jag kommer nog slappa en del ändå xD kan helt enkelt inte låta bli.
Men jag ska träna oxå. Nu när jag har slappat så. haha

Kvällen ska bestå av tittande på bloggen för jag tycker den blev så fin haha, kanske greja med håret. Ja, jag har blivit ytterst spegelberoende. haha. Fast det är ju skoj! och så ska det käkas mango! : D
Kärlek till mango

Men jag ska nog ta och visa nattbilderna. Har fler bilder från fotogrejen med känna vännerna!


copyright Stina Skog

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback