Nejmen PUSS

Datum: 2008-11-26 Klockan: 22:13:10


Idag har jag gått och kärat ner mig i ett av försvarets många hudsalvan som finns på apoteket. Det blev mitt för 29 kr. Har slitit bort den tråkiga etiketten och satt dit lite egna lappar och dyl.
Har varit med Joh i stortsett hela dagen, super som vanligt. Fin kusin dedär! Puss på dig!

Jag inser nu att om jag ska kunna komma upp både psykiskt och fysisk ur sängen imorn måste jag kuta in i duschen och tvinga mig sedan att somna. Då i sängen, inte i duschen.. tihi!


Kommentarer
Johanna sa:

Puss på dig med kusse <33

2008-11-26 / 22:38:13 / http://eljs.blogg.se/
louise sa:

Haha Stina! Har du kärat ner dig!?! =)

2008-11-27 / 21:04:14 / http://labann.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback