Fredag

Datum: 2008-11-07 Klockan: 20:18:26





Hej!
Idag är det fredag. Fredag är bra, och nu börjar helgen. Efterlängtat helg ska jag säga!
Men helgen ska innehålla massa pluggpluggplugg så jag kommer nog vara en riktig häst efter!
Men idag ska jag slappa. Jag måste ju ta och vila upp mig lite inför helgen. Fast jag kanskekanske ska ta en sväng till nåt fik typ imorn. Mina små basketspelade finisar ska stå och sälja bullar och så. Haha, så jag kanske ska ta och vara lite snäll och köpa lite. Bullar is the shit. Fast kakor är ju nästan snäppet bättre..
Tror jag ska hinna blogga och fota i helgen. Men skolan går ju i första hand.. tyvärr..

Och det har hänt nåt som jag aldrig trodde att det skulle kunna hända mig i detta liv.
Jag har blivit beroende av att träna, eller aktivera mig. När jag inte tränar mår jag dåligt, så jag måste träna för att må bra.
Ungefär som depritionstabletter, man mår dåligt om man inte äter dem och man blir beroende.
Det känns väldigt konstigt. Jag har aldrig varit ett fan av träning (för att underdriva). Men det är väl bara att träna. Jag är tvungen, för mig själv. Men somsagt.. WEIRD!

Juste! idag hade jag bestämt mig. Jag ska köpa en lila ipoddare med 16gig. Så jag åker till media markt där den är anmärkningsvärt billigare för en som är ekonomisk. Och gissa vad? Den är ju såklart slut! Gissa om jag blev en aning arg på mig som inte köpte den förra veckan. GHA! Och den kommer typ in om tre veckor.. Hade kunnat tänka mig en blå oxå. Men såklart finns inte den heller. Surt.

Har förresten börjat lyssna på engelska Harry Potter. Riktigt bra! Och jag fattar lite. Fast jag kan ju typ böckerna utantill för jag har lyssnat på dem på svenska väldigt många gånger. Men det är ju bara lättare då. Haha, bäst ju!
Jag älskar Harry Potterböckerna. Jag kan inte fatta att de är skrivna av en människa.
Fast alla ser inte det magiska i böckerna (fyndigt va?) och det tycker jag är svårförstått.
Nu börjar jag babbla på om allt igen.

Ska nog ta fram min slapparstina och lyssna och fixa lite bilder osv.
Over and Out

Dagens mening: Vid hädan, ananas på väg!


Kommentarer
Missbildad Unge sa:

Vad står det på din banner? fattar inte :S :@

2008-11-07 / 22:17:32 / http://whitey.blogg.se/
Missbildad Unge sa:

Ja fan det gör du ju!!! trodde P och R var typ likadana, men det var dom inte... allt bra med dig? :D

2008-11-07 / 22:35:09 / http://whitey.blogg.se/
Missbildad Unge sa:

jag mår bra som fan! Eller mest trött :D sitter och tänker på vad jag ska fylla ut min blogg med..

2008-11-07 / 22:59:59 / http://whitey.blogg.se/
Lovisa sa:

Där ser du stina, du är inte alls lat och nu har du fått det bekräftat!

och håller meeeed harry potterböckerna är skitbra! haha, lovar att jag har läst 3:an typ 5-7 gåmger xD. Ska nog läsa/lyssna på dom på engelska oxå så man lär dig nåt ^^

2008-11-11 / 20:29:46

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback