Sleepmoorning..

Datum: 2008-11-10 Klockan: 08:40:27
..är nog bland de bästa mornarna.. Fast en grej var lite rolig, dock mycket posetiv, men speciell. När jag snoozade så sov jag lixom.. långsamt. Helskumt men sant. Jag tyckte jag sovde längelänge (härligt..) och så hade det bara gått typ två minuter och det är bäst!

Idag är det en lååång dag.. inte lika bäst direkt! Vi slutar tjugo i fyra men jag överlever tack vare min härliga sovmorgon. Fast sen är det hem och plugga igen! Jag vill tillbaka till höstlovet, nu.
Det var ett tag sen jag morgonbloggade, men jag har inte haft nåt att säga direkt. Och då är det bättre att inte skriva en att bara sitta och babbla på om nåt jag inte vet och som låter skit.
Men för att inte det ska inträffa nu så säger jag hejdå för stunden, även av anledningen till att jag har upptäckt att jag äter tydligt långsammare när jag bloggar, heeeh!

Kommentarer
Sofia sa:

- fin bloggdesign:D

2008-11-10 / 16:00:20 / http://sofija.blogg.se/
Alina sa:

Hoppas du får en trevlig kväll! :)

2008-11-10 / 16:04:25 / http://emmiealina.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback