Torra läppar..

Datum: 2008-11-25 Klockan: 20:53:03
Rubriken säger väl en del? Mina läppar klarar inte av denna kyla, de känns som om mina läppar är typ som torkade vindruvor...
Söker hjälp på apoteket.se för att få råd om ett superläppsyl som jag är i behov av nu.. De hade ett bäst förut men de slutar ju sälja de! Dumt!
Ska nog ta och dränka mina läppar i läppsyl tror jag.. Det känns som om jag har missat nåt för jag gör typ inga läxor! Känns sjukt, men najs.. men ska kanske skriva lite på en text som ska in nästa vecka eller nåt.

Jag ska gå och äta lakrits nu, äter det varje dag men det är ju de ända som hjälper mot mitt dumma låga blodtryck!
Jag orkar inte, finns det inga supertabletter eller nåt annat..


Blossis öga.. - me like

Kommentarer
Ingrid's fotoblogg ^^ sa:

Mysig bild :)

2008-11-25 / 21:33:02 / http://svartvitnagellack.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback