HAHAHAHAHAHA

Datum: 2008-10-23 Klockan: 19:10:16
Okej, jag ska förklara en oooootroligt rolig snutt av denna dag.. hoppas ni inte misstycker. Det är ju roligare i verkligheten, men aja!

Dagen hade varit rätt tråkig, pratade inför sjuor, vanliga lektioner. sen... BAM! gud, hela min kropp skrattar fortfarande eller vad man ska säga. jag låter inte eller så men det bubblar i mig. haha.

Jo, vi fick tillbaka ett läxförhör, på min var det en smiley, bara en vanlig : )
Så, då skulle jag rita en på johannas papper, åt mer : D hållet. Så jag ritar. med en lång mun. gör lite tänder och en tunga.. johanna fyller i och gör allt väldigt tydligt.. kan ni förstå vad de ser ut som..? Jo, en snopp!
Vickan kollar på den först, "den är väl fin men den ser lite fel ut..", jag fattar tillslut och sen johanna och vi + v totaldör av skratt. Helt ärligt. Jag trodde jag skulle kollapsa. Jag gråter floder och det känns som hela jag verkligen ryker av skratt!
En kille tar den och massor ser den, även läraren. Vi dör lite till.. jag kan inte kolla på johanna. Aja, sen var lektionen slut..

Svenskan kommer sen, vi sätter oss på samma platser och jag utbrister "De gyllene bänkarna" och vi dör igen.. killarna går till ett annat rum med läraren för att prata om en bok. Johanna lägger den skönaste kommentaren "Den där bilden har förstört våra liv... VÅRA LIV ÄR FÖRSTÖRDA STINA!!!" och när hon säger det så viftar hon frustrerat med händerna framför mig och dååå total dör jag av allt samlat skratt..

Det var länge sen jag skrattade såååå mycket. jag brukar skratta, men inte så att jag gråter så jag knappt ser och känns som om jag ryker.. heeelt sjuk! Men jag kommer skratta varje gång jag tänker på detta, det är en sak som är säker!


Och om man kollar på en av min brors fina bilder så är det nåt som går i släkten.. haha!



Herregud vilka magmuskler jag har fått idag.. men detta var sanslöst roligt.. haha

Kommentarer
Johanna sa:

haha det var nog fler än vi som tyckte det:P haha

2008-10-23 / 19:12:16 / http://eljs.blogg.se/
Lovisa sa:

Haha, det var ju nästan roligast att kolla på er ju! xD



Syggaste bilden avdin broder ju ;P

2008-10-23 / 19:15:53

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback