Kommer bli lite blogg

Datum: 2008-09-26 Klockan: 19:06:54
Nu och några dagar, framförallt till söndag, kommer det bli lite blogg, för jag är hos syrran i linköping, in bror bor oxå här, men jag är i hennes och hennes killes lägenhet ;)
Men sen när jag kommer hem så kommer det kanske bara bli bilder, inte mycket text för jag mår inge bra alls av flera anledningar och jag vill att min blogg ska vara så mycket posetiv som möjligt! Ska försöka få igång min dator här senare så att jag kanske kan få upp nån glad bild.. Då kommer ni iallafall veta varför jag inte bloggar så mycket.
Massa kramar och pussar, Stina

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback