Shopping..

Datum: 2008-09-21 Klockan: 09:28:23
Hejhej, blev inte mycket blogg igår men om jag ska berätta varför blir det typ långt.. haha. Dagen igår då, den var bra! Ska visa sen vad jag hittade :)
Idag är det massa läxor. Eller massa och massa är väl att överdriva men jag har att skriva utvärdering om hemkunskapen, SO-hemuppgift, plugga till SO-prov, eventuellt leta efter fakta till svenskredovisningen.

Men jag ska försöka blogga mycket iallafall! Men har man mycket att göra på dagarna så blir det inte så mycket blogg. Men jag ska försöka hinna med ca två om dagen iallafall. Skolan borde ju gå före, right?

usch, detta inlägg blev konstigt tycker jag. Men jag ska ladda in basketbilderna och visa sen! men nu ska jag äta och duscha, känner mig inte alls fräsch!

Kommentarer
O l i v i a sa:

sv: okej tack :)

2008-09-21 / 11:28:58 / http://olledittlilla.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback