den som väntar på nåt gott..

Datum: 2009-01-04 Klockan: 11:25:07
..väntar aldrig för länge.
Hoppas verkligen det, idag var det ett nytt försök att få tag på min lilla ipoddare. Tror nu att det kanske blir en 8 gig, blå. De kostar nu endast 1190 kr på MediaMarkt. Nu fanns det endast två (!) oranga, eller det ska väl vara guld, men typ bajsguld då..
Jag tänker då inte ha orange/bajsguld. Får vänta, igen. Kommer den åttonde sa han i butiken. På torsdag, då ska jag ha en!

Nu ska jag planera designen för min nya blogg, hoppas den blir bra!
Grattis på födelsedagen oxå Yockis! Strumpmyndig och allt, suupercoolt!

Kommentarer
Yokim sa:

Tackar:D!

2009-01-05 / 23:28:20

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback