Landet

Datum: 2008-04-26 Klockan: 09:47:35
Tja! Idag drar jag och johanna till mitt land, har ej internet där. Eller vi har modem med de är i segaste lagret.. men jag kommer ju hem imorn igen så de spelar ju inte så stor roll. Men ifall ni vill nåt kan ni ju alltid skriva en kommentar så svarar jag på den imorn ; )  och ni som har mitt nummer är det bara att ringa å messa till mig.

Men först ska jag och johanna till hennes ridning så de blir lite hästfoton kanske?? jag hade tänkt lägga upp en till bild på vitsoppor för jag tycker sånna är vackra..

Nu måste jag röja, mitt rum är som ett bombnedslag, eller inte riktigt, men som ett potatiskrig utan potatis.

Ni får ha det jättebra över helgen så hörs vi när ja är hemma igen! kram till er!

image78

Kommentarer
Dilan´s sa:

fiin bild

2008-04-26 / 19:52:43 / http://www.dilo.blogg.se

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback