Annan dator

Datum: 2008-08-18 Klockan: 09:53:50
Min dator vill fortfarande inte fungera som den ska, sucksuck.. Sitter nu vid min gamla dator i väntan på att min ska börja funka.. Så, det betyder - INGA BILDER.. vilket är synd..  men aja, de kommer, hoppas jag.
Idag ska jag och tjejorna hem till den översta i pyramiden (Lovisa), hon fyllde år nu i somras men hon får sina presenter idag. Hoppas hon blir glad.. hoppashoppas. Men först! Med Johanna till jakan för att byta star wars-affischen, haha, fast vi blir inte borta länge..
Ska gå och äta frulle nu, seu!!

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback