Bättre.

Datum: 2008-08-30 Klockan: 19:50:16
Mår bättre nu, skönt! Men är fortfarande mosig i kroppen. Men jag hoppas att jag inte kommer bli sämre iallafall! Har fotat lite nu, kanske det som är botemedlet? Har bara fotat lite inomhus som jag hittade. Men ändå.. testat olika slutare @ bländare och det är alltid kul. Även om det bara är på en lampa..
Är på landet nu, bar min tunga, allså, den vägde TON, till stationen. Hade kameran, en bok och datorn och datorsladdar, laddare osv.. tungt som tusan!
Men nu gör jag det som jag älskar. Lyssnar på Harry Potter och kollar/redigerar på bilder... mmm. Bilder kommer dyka upp under kvällen.


oredigera, lekt med ljus, love it

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback