Charlies Änglar.

Datum: 2008-08-30 Klockan: 15:16:42
Älskar filmen. Nu såg jag tvåan. Vet inte hur många gånger jag har sett dem.. många är det iallafall.. haha
Mår väl sådär nu, ska ta alvedon, duscha och sen ta tåget till Landet. Usch, jag vill inte dit men jag måste..
uschuschusch. Jag vill må bra! Dummadumma sjukdom! arg på dig, ja, det är jag!
Det kommer kasnke bli ett inlägg till  idag. Kom inte in på blogg.se förrut.. nu ska jag gå. kram, pussar kan göra så att man smittas.. så många kramar!


Kommentarer
Flisan sa:

Krya på dig, och hoppas du blir bra snart!

Och förra kommentaren: Vi kanske inte kan gör a det i morgon då eftersom att du är på landet (...?) och eftersom att du är sjuk :(



Krya på dig igen och kramar!

2008-08-30 / 15:34:36
Elin [ n e v n a r i e n ] sa:

Jag hoppas det :)

2008-08-30 / 16:04:57 / http://nevnarien.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback