Dåligdålig

Datum: 2008-08-09 Klockan: 22:28:53
Idag har jag varit rätt dålig på att blogga. Jag vet. Men som vanligt har jag en undanflykt.. eller, jag älskar ju att blogga. Men tiden vill inte alltid att jag ska blogga. Flyttat hem. Och så har jag umgåtts med Nicole, vi har ätit popisar och kollat på Svensson Svensson. Haha..
Vi hörs imorn. Och då ska jag träffa Johanna, läääängtar!
Men jag och johanna (den som var på landet nyss), vi hade det ju inte dumt vi. När har vi det tråkigt tillsammans? Ni vill inte se våran "rumpkyss", jag lovar..

God natt, puss

Kommentarer
biljana sa:

vilken cool header du har =)

2008-08-09 / 22:44:30 / http://talktomyhand.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback