datorn..

Datum: 2008-08-17 Klockan: 11:30:51
Spillde lite te på tangentbordet igårkväll... inga knappar funkade! Men den fick stå på så att den blev varm, då ångas ju vattnet. Och nu funkar allt.. PHU! Lite drama..

Vi ska hem nu, det är så dåligt väder. Och sen ska jag och Johanna till kista (: Köpa pennor blandannat.
Kommer kanske inte bli så mycket blogg idag, men nån dag ska jag få en riktig bloggdag ;) vad sägs om det?

Måste packa nu! Solong, lägger in ännu en bild från igår.


skillnad på klorna??

Kommentarer
Carro sa:

Måste bara säga att din header är helt underbar! :)

2008-08-17 / 12:39:25 / http://nilorac.blogspot.com

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback