Flyttad

Datum: 2008-08-05 Klockan: 11:00:01
Veckans bildfråga får vara kvar en vecka till av olika anledningar.
Klicka här för att lägga din röst ;)

Idag kommer johanna, och med tanke på vädret så blir det mycket sitta inne dehär dagarna för man ska tydligen vara inne med katten de tre första dagarna så att den får ställa om sin kompass i huvudet.. tänk om de funkade för mig oxå.. fast jag har ingen kompass att ställa om, haha. Mitt lokalsinne suger nämligen.. haha

1.


2.


1. igår, jag kunde inte vara ute länge för det regnade så mycket och jag vill ju inte dränka kameran! men jag fick typ sju kort.. och kameran lever ;) inte så fint kort men lite specillt. jag gillar skuggan..

2. nyss, måste jag nämna att jag älskar regndroppar..?

Ska gå och duscha nu, jag bloggar nästan direkt när jag kommer tillbaka.. haha. detta är ju som en chat..

Kommentarer
Flisan sa:

Men guud vad kul att nu har skaffat katt! Visste inte det eftersom att jag har varit lite outsida the city ett tag :P

Vad heter den? Kan du lägga in en bild på den så man får se den?

Puss!

2008-08-05 / 19:38:11 / http://thunan.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback