Inlägget försvann..

Datum: 2008-08-21 Klockan: 20:47:09
Jag skrev ett inlägg förrut men det försvann, men jag skrev bara att jag skulle gå och shoppa med johanna. Men iallafall. En händelserik shopping blev det.
Köpte en kofta, visas imorgon. Vi testade och skulle betala, först funkade inte mitt kort i deras så jag gick och tog ut pengar (där blev det oxå massa problem men de blir för långt att berätta) sen hade deras data hakat upp sig så de startade om den och det gick seeeeegt.. sen funkade det men kvittot skrevs inte ut! Så vi stod och väntade i typ en halv timme, iallafall tjugo min. Och sen när jag fick kvittot så fick jag även ett presentkort där på 150kr för att jag hade fått vänta. Så det tackar jag för. Kan köpa nåt till johanna där oxå för att hon fick vänta med mig.. :)

Tänkte ta och visa dagens outfit från första skoldagen. Den varade bara i ca 40 min.. men jag och johanna satt typ och skrattade hela lektionen och sen "exploderade" hon i skratt så jag börjar att asgarva.. hahah. bra förstadag..

Imorn börjar vi halv tio, vi ska mest få skåp och så skulle jag tro..
Ska ha på mig min nya kofta imorn så den ser ni i dagens outfit som jag hade tänkt börja med, så ofta som jag har på mig nåt som iallafall är lite fint.. haha..

Har städat idag, inte min bästa sida.. ibland kommer jag igång ordentligt men idag var det inte så.. gick så seeegt.
Men här kommer iallafall min outfit!


Ribbat linne - HM
Cardigan - HM
Jeans - Cubus

Har även haft på mig min nya ring

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback