Ljus.

Datum: 2008-08-29 Klockan: 18:24:32



Man kan leka mycket med ljus..för ca en vecka sedan började jag fota på manuella läget på kameran, jag kan inte fatta att jag väntade så länge! Men jag tog steg för steg. Först autoläget Blixtlös sen inställningen P som är lite manuell på vissa saker. Och nu kör jag Helmanuellt. Och det är så kul! Jag älskar att fota, jag vill jobba med foto! Men det känns som om det är omöjligt.. men jag vill utvecklas, jag vill utvecklas mer!
När jag fotade Vickan och Elisa häromdagen testade jag att fota med blixt, jag har tidigare avskytt blixt, men nu satte jag ett papper framför blixten (har bara en inbyggd) och riktade ljusen bakåt, och OJ vad fint det blev. Jag vill nu utvecklas mer inom blixtens område, jag letar efter en passade blixt på Blocket.se så får man den billigare. Kan ha hittat den jag söker.. :)

Nu är det några dagar (två) sen jag fotade senast, och det känns inte bra. Jag vill fota hela tiden. Tänk att få vara fotograf, en riktig, en duktig, Det vill jag vara. JAG VILL LÄRA MIG MER, jag hungrar efter kunskap om foto! GHAAA! jag blir tokig..

Kommentarer
Vickan sa:

Du kan få fota mig igen! ;)

2008-08-29 / 19:32:35 / http://andrenens.blogg.se/
Vickan sa:

Hahaha jaa.. tänkte du ta till våld lr? :) pusssi!

2008-08-29 / 22:22:19 / http://andrenens.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback