Modellerand

Datum: 2008-08-20 Klockan: 22:06:14
Nu har jag tre stycken. Mina vänner, Johanna, Nicole och Viktoria. Ååh, detta ska bli så roligt!! Har planerat allihop. jag kan se allt i huvudet oxå. Hoppas bara att det blir bra resultat, men det tror jag!
Självklart kommer jag att berätta när det blir. Ska ta och ladda upp en bild på Vilma, hon som jag har fotat. Sen ska jag ta och säga godnatt till er för jag måste ju fixa allt tills imorn, första skoldagen, börjar kl tio. Ska nog kunna hinna med ett inlägg på morgonen, det beror på hur mycket tid jag har.


Denna tycker jag är gullig.. (a)

Kommentarer
Ida Björck sa:

svar: ohja, konst på hög grad!

2008-08-21 / 08:00:57 / http://idahbjork.blogg.se/
MATILDA sa:

hihi va söt :P

2008-08-21 / 21:06:50 / http://matildahammar.blogg.se/
Flisan sa:

Jag kan också gärna vara modell, eller passar jag inte in? Det kanske räckermed tre liksom, men jag ställer jättegärnauppom det behövs! =)

2008-08-22 / 18:38:35

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback