MOOORGON!

Datum: 2008-08-22 Klockan: 08:32:47
GOdmorgon. Är trött, som vanligt. Men de bryr sig ju inte skolan om.. aja, sitter nu och äter frulle. mackor + oboj och skriver på nåt papper till bibblan..
Idag ska vi sluta ca halv tre. Men jag fattar inte varför det ska ta så lång tid.. aja, jag trodde att vi bara skulle få skåp, loggböcker och scheman. Men vi får se helt enkelt vad som händer. Har på mig min nya kofta idag, men jag vet inte om jag ska ha stuprörsjeans eller baggy.. det återstår att se. haha
Nej, nu måste jag äta klart! Tiden rinner iväg.
Kan bara meddela att Moses har lekt galen hela morgonen..
puss

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback