Pride

Datum: 2008-08-02 Klockan: 10:46:19
Idag är det pride. Åker in till stan med mamma och syrran. Ska bli kul :) De var där förra året och de tyckte det var roligt. Kameran hänger självklart på. När har jag inte den med mig? haha.

Nåt som är lite tråkigt är att det inte är världen bästa väder. Jag tror inte moder natur gillar mig. För när jag vill ha sol så är det inte sol och när jag vill ha mulet så är det 32+ och sol! Jag kanske har fel taktik. hmm.... det tål att tänkas på!
Öppnade min och vickans termos idag som vi hade igår morse när vi var på badberget och åt frulle och tog morgondopp. Aja, den STANK! gammal oboj. Alldeles klumpig och uschuschusch vilken äcklig lukt. Den hängde kvar i näsan ett bra tag.. uuuhhhäääck!

Idag kommer två av mina vänner (Johanna och Nicole)hem från Järvsö. Jag och vickan har pratat lite i telefon med dem. De verkar ha haft det trevligt (:
Johanna ska komma ut hit på tisdag så vi ska pyssla massor med katten när den kommer hit på onsdag kväll! Kan knappt vänta tills dess!.. åååh!
Men vi kommer nog ha det jättekul, det brukar vi ju ha oxå.. och vi kan ju prata om gamla klantiga minnen eftersom vi har kännt varann hela våra liv. (vi är ju kusiner).


Slänger in en bild. Jag tycker det är så tråkigt med texttexttext. Dehär är ju en fotoblogg! Då ska det ju vara bilder. Men vissa bloggar är ju roliga även om de inte är bilder men jag vet inte om min räknas dit. haha

Ännu en bild från Kroatien

Vi var ute med båten och de kastade ut fisk (de som hade båten) så alla måsar följde efter. Fick inte alla på bild men en stor del.


Kommentarer
Natalie sa:

Welcome!

2008-08-02 / 11:52:26 / http://unedeuxtrois.blogg.se/
Ida Björck sa:

vilka fina bilder :D

2008-08-02 / 13:24:23 / http://idahbjork.blogg.se/
Louise sa:

men Stina du ska bli fotograf!!!!!!!! <3

2008-08-04 / 19:26:01 / http://labann.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback