Sista dagen..

Datum: 2008-08-20 Klockan: 11:15:40
..sista dagen på sommarlovet.. känns lite tragiskt. Ska bli kul att se alla, men inte lektioner, prov, betyg och allt var åttan innebär.
Idag ska jag fixa upp mitt rum, planera vad jag ska ha på mig imorgon, tycker det är himla skojj, haha :P Och så ska jag busa och gosa med mosen min :)
Men nu måste jag byta till vanliga kläder. Jag ska kanske fixa en liten bild på mig, det är alltid roligt. Fast jag tycker inte att jag blir bra på bild, men man kanske bara behöver träna lite..
Solong! Blir nog en del inlägg idag får man hoppas..
puss

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback