Snark

Datum: 2008-08-12 Klockan: 22:26:59
Jag är väldigt trött idag.. Och jag måste städa klart. men de tar jag imorn. Men jag har börjat på min väska. Men de kommer väl ta några kvällar. Jag är ju noggran haha. Snart ska jag nog göra mig iordning för jag är jättetrött. Vet inte varför, fick "sovmorgon" av Moses imorse. Kanske beror det på promenaderna idag. Haha.

Och jag är varmvarm.. ångar.

Sitter nu och lyssnar Veronica Maggio. Hon är bra, inte bäst, som vapnet, men hon är bra. Favvolåten hittils är Stopp.




Nej, nu ska datorn få gå till sängs för natten och jag ska lägga mig och läsa tror jag. God natt bloggen!

Kommentarer
Elin [ n e v n a r i e n ] sa:

haha ja jag vet inte :P

Undrar vad de går efter när de gör skor...

2008-08-12 / 22:34:38 / http://nevnarien.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback