Sorry

Datum: 2008-08-16 Klockan: 12:03:20
God morgon! Igår var det tjejkväll hos mig, från fyra till ca 11. Och sen orkade jag inte sätta mig vid datorn.. såå.. Vi hade iallafall jätteskojj, byggde pyramider och körde flaskan. Var ute och levde livet i området oxå. Bilder kommer när jag har laddat in dem.

Idag är det maskerad, ska typ vara pressfotograf, fyndigt..? :P Men det blir trevligt. Kameran hänger med, som vanligt. haha.
Nu är vilma här, vi ska väl busa med Mosen och lite så. Lägger in två bilder.. solong!


Moses häromdagen. Tvätttajm.


Jag spionerar på Vilma en dag i skogen.

Kommentarer
Flisan sa:

Haha, vad gjorde ni i området då?Hade ni sådana där tofsar på huvudet och så? =D

Hade bra!

2008-08-16 / 14:26:25

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback