Söt

Datum: 2008-08-25 Klockan: 15:20:48
Åååh, jag älskar min katt!! :D Lägger därför upp en bild på honom, haha. Kom nyligen hem, har varit ute lite med sötnosen och så, men nu har jag blivit tvingad av min vän Nicole att följa med och hämta hennes hund, fast så svår att övertala vad jag ju inte direkt. Tänker mest på moses som har varit ensam hela dagen..

Friluftsdagen var rätt okej, men inte så att man jublar flr att det var så kul.. men aja. Ska kolla lite på nätet innan jag går, mysa med moses osv.. mer bilder och inlägg senare!


söt eller vad?


tycker denna är mycket fin.. gör du?

Mer bilder sen!






Kommentarer
Johanna sa:

Haha är den första den där kängurubilden du menade? :P haha söta.. älskar sista bilden xD

2008-08-25 / 15:52:56 / http://eljs.blogg.se/
Flisan sa:

Jätteungerbara bilder! Mästerfotorgaf ;P

2008-08-25 / 16:00:45
mumari sa:

Den sista bilden var fin :o)

Jag hade en långhårig katt med precis samma färg förrut!

Ha en fortsatt trevlig kväll :o)

2008-08-25 / 18:23:06 / http://mumari.se

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback