Trött.

Datum: 2008-08-25 Klockan: 18:32:47
Usch, jag är så trött så trött. Vart ute och gått i typ sju timmar idag! ;O Ska nog ta och hoppa in i duschen snart och sen ta hand om mig lite because imorn är det skolfotografering! Och så gillar jag att göra mig fin eller vad man ska säga.. Har fixat en bild, med lite vardagliga, men trevliga motiv. Tycker jag, alla har ju olika smak :)

Det blir nog mer blogg sen, detta var kort men jag måste duscha och vila upp mig lite.
Jag har bara en liten fråga till er som läser min blogg.

Ska jag göra bloggen höstigare, dvs höstigare färger osv..?

Kommentarer
Denice sa:

vi hade skolfoto i fredags! usch, hatar det :P

2008-08-25 / 21:20:34 / http://twodiamonds.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback