Windows media player

Datum: 2008-08-03 Klockan: 11:50:46
Help me please!

Problem: jo, jag ska kopiera låtar till min mobil genom WMP. alla filer ligger prydligt och det står: klar för kopiering på ena sidan och på andra är alla mappar som finns i mobilen. Men hur får jag den att starta kopieringen!??! När jag högerklickar och väljer "kopiera till cd eller enhet" så byter högerspalten till nåt annat. typ cd-ljudenhet. nåt sånt..

Hur löser jag detta? Försökte få hjälp genom WMP hjälpfunktion men det var inte mycket hjälp där..

Jag har en k660i så snälla, hjäälp moi! haha.

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback