Heaven is a place on earth

Datum: 2008-12-31 Klockan: 11:51:53


Sista dagen på året nu då, jag hoppas det blir är riktigt bra dag. Nästa år vill jag göra bääst det bara går.
Gäster vid tre nångång, innan dess är planerna dusch och hänga kläder på galgar och in i garderoben, låter ju sjukt roligt haha!
Men har ni haft en känsla i magen nångång. Ni längtar, men ni vet inte efter vad. Jag har det, har haft det ett tag. Nytt år, börja på nytt, jag vet inte hur, men jag hoppas, jag vet nästan, att det kommer bli bra. För jag har mina vänner, min familj och min kusin som jag har kommit så nära under bara ett år. Sjukt egentligen, men jag gillar det! Mycket.
Men jag kan inte bli av med känslan.. jag vet vad jag vill, tror jag. Men den håller sig kvar, ihärdigt och bara väntar på att jag ska göra det jag inners inne vill.

Men nu ska jag duscha, woho, framtidsplaner- "alla mina tröjor hänger på galgar, jag är så lycklig" typ..
Jag uppar väl nåt mer, dagens kläder sen kasnke? när jag har bestämt vad det är såattsäga.
Ha en underbar dag alla!

Kommentarer
tomas sa:

Såg på tjuvlyssnat att du vill ha spotify, har en invite, maila om du fortfarande inte fått någon

2008-12-31 / 14:45:36
emma sa:

cool blogg du! :)

2009-08-20 / 23:11:09 / http://heytheree.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback