Japp..

Datum: 2008-12-25 Klockan: 18:53:37
Idag har jag haft vääärldens roligaste juldag! Tillbringad i soffan med feber och huvudvärk. Kan det bli bättre va?
Dessutom är jag smått stressad över en bok som är kraftigt försenad till biblioteket. Inte bra.. Undra om nån vänlig själ i min familj vill lämna tillbaka den om jag inte mår bättre imorn. Förhoppningsvis. Och nu när det är megareor överallt! Bra läge att bli sjuk på.
Fick iallafall många fina klappar och mucho money så ska införskaffa lite nya kläder och en iPoddare. Som jag längtat.. Tänkte åkt och skaffat den idag, men min pappa tyckte inte det var så bra idé när man har feber. Har nyss läst lite blogglovin, och nu ska jag nog förflytta mig till soffan igen.Ska fota julklapparna jag fick oxå. Men imorn..

Kommentarer
Johanna sa:

sv: haha tack kussi :D



Man bör väl tacka den älskade blixten som går att vinkla så de blir bra ljus xD



Ha de bäst :) å krya på dig :P

2008-12-25 / 23:44:35 / http://eljs.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback