Julen hittils

Datum: 2008-12-24 Klockan: 12:33:25
Jag älskar julen. Den har bara börjat och det är mycket kvar! Feel najs huh!?
Har fotat lite oxå, me love ljus..



1. Mina söta mobilsmycken klättrade i granen igårkväll. Vilka busfrön!
2. Lite självporträtt i julgranskulorna som inte alls förvränger ansiktsdragen..
3. Erkänn att våran afrikanska pepparkaksby är snyggast!
4. En grön gran i all sin charm.
5. Anventsljusstake och lite gran, i härlig rund oskärpa.
6. Granen igen, dock inte lika grön..

God jul igen!

Kommentarer
Lovisa sa:

ååh älskar bilderna stina! Försökte fita vår julgran men det blev inte så lyckat...



Kramar <3

2008-12-24 / 12:48:11
Lovisa sa:

ojojojdå, jag menade fota :P Hehe jag har varit för mycket med johanna och jocke! x)

2008-12-24 / 12:50:47
Lovisa sa:

Haha man tackar ;P jag vet inte när vi kan byta... vickan fick sin idag men vi hittar nog någon dag! :)

2008-12-24 / 12:54:38
Vickan sa:

Jaa exakt, de borde vara typ 18 års gräns eller något liknande, att en föräldrer skriver under på att vara me och uppfostra den. Eller så ska man ha mycket kontakt me uppfödarren, de har ju vi me liptons uppfödare.

2008-12-25 / 15:58:40 / http://andrenens.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback