Sjuk..

Datum: 2008-12-04 Klockan: 17:37:18
Jag har gått och dragit på mig min klassiska sjuka. Matt, huvudvärk, trött, yr, och typ öm i kroppen. Som nästan alltid när jag är sjuk. Fast det var längesen jag var sjuk. Men ganska bra tajming för nu är det inte så mycket i skolan.. Måste bara få hem skolböcker för man måste göra lite i matten. Men jag kan nog ta igen det nästa vecka för i helgen är det HUND2008 och då ska jag vara där. Och vara frisk. Sådeså!

Har inte så mycket att skriva. Ska vila igen och lyssna på harry potter. Kramar

Kommentarer
Johanna sa:

sv: haha dom sjunger bork bork bork :P

2008-12-04 / 19:31:53 / http://eljs.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback