Smssak

Datum: 2008-12-16 Klockan: 20:55:16

Gör såhär:
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga


1. Vad skulle du säga om din pojkvän/flickvän var otrogen mot dig?
Aa herregud, tänk å va där!!

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Så du berättar inte för mamma och pappa?  :P

3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Ojojoj! Ett livsprojekt? ;)

4. Vilket sms blev du mest berörd av? 
 Vet du? Tom och Bill hatar zoo och cirkusar

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Aa. Han tycker nog det är ganska skumt hahah

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Ohh bra!! :D

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Har det :O

8. Vad vill du höra mest av allt?
Aa de är vi

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Tror inte de du

10. Din romantiska replik?
Den ska jag se ;)

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Japp :P rosenroten kanske gör susen :P

Pröva du me! :)


Kommentarer
FEBB sa:

Rolig lista! Kul att läsa alltså! =)



Åh av roligt att du blev det, för det var meningen att du skulle ta åt dig! Mja, bråkat med pappa en del men annars bra! Tack för att du frågade. Kram

2008-12-16 / 22:26:35 / http://febb.blogg.se/
Aisha sa:

Jag har röstat på dig på tävlingen! Vilken jävla grym bild du hade!!!!:D

2008-12-17 / 16:30:58 / http://introducingme.blogg.se/
Johanna sa:

HAHAHAHAHAHA bäst med de sms du blir mest berörd av och vad skulle du säga om du blev bestulen.. hahah och dom sms:en kmr absolut inte från mig xP

2008-12-17 / 17:26:07 / http://eljs.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback