Spillerill

Datum: 2008-12-11 Klockan: 19:48:08


Hej!
Spillde nyss loka på datorn... Alla tangenter fungerar inte helt bra. Men jag tror det löser sig!
Loka fjoppade ut på datorn. En toapappersrulle fick uppdraget att torka upp det mesta. Och sen kom min käre vän Mr HairTorkel och blåste de onda dit pepparn växer!
Dagen har flytit på bra, imorn är det Luciafirande i skolan. Ska bli skönt. Lite sovmorgon oxå! Kan det bli bättre? Skulle dock önska längre sovmorgon men aja. Hellre nånting än ingenting!
Nu tror jag att nästan alla tangenter funkar oxå! Fast när jag ska skriva dethär så ska ju förstås R klångla. Men nu går det bra. Jippie!
Gjorde ju backup häromdagen, PUEH på det! Tänk om datorn koolappsat. Vågar knappt tänka det!

Kommentarer
Vickan sa:

Haha.. vi ahr 5 min sovmorron imorgon! :( Fast vi slutar nog tidigare än er! ;)

Glöm inte Söndag.. Men vi ses ju imorgon hos J? ;)

2008-12-11 / 20:12:43 / http://andrenens.blogg.se/
Sandra sa:

Åhh..vad mysigt med luciafirande! Nu blev jag avundsjuk. :) Jag får nöja mig med att titta på tv:n :)

2008-12-12 / 11:19:45
Vickan sa:

aha... lussebullar? =)

2008-12-13 / 12:14:15 / http://andrenens.blogg.se/
Hilal sa:

skitfin bild!

2008-12-13 / 16:32:31 / http://hilals.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback