packat å klart

Datum: 2008-02-22 Klockan: 21:02:44
Hej, nu är allt packat å klart. Kanske nån liten detalj kvar. Aja, inte som jag känner till ;P

Idag vid middan (kebab) satt jag å papsen å diskuternade, om oändligheten och allt såndär. Vad finns utanför rymden? Hur stort är de största talet? å så vidare. Väldigt förvirrande frågar om du frågar mig. Och jag tycker dem är MYCKET lättare att förstå (även fast det är typ omöjligt) om man diskuterar dem med nån. Inte bara tänka själv. Pappa sa att utanför universum finns "ingenting", och när de inte finns nån materia kallas det vakum, men där ute finns det ingen tid, och inge rum. Alldeles tomt. Men det är så tomt att det inte ens finns vakum. Konstigt va?!
Och universom och tiden startade ju vid Big Bang, (eller som vissa tror på; att gud skapade den), och att den växte till sig. universum allså, och fortfarande gör. Universum blir bara större å större. Och formen är som en boll, som en ända stor jätteplanet med massa stjärnor å planeter i.
Då kom jag på att då kanske det finns andra stora "universumsplaneter" ute i rymde, mitt i "ingenting". Och eftersom de växter kanske de blir så stora att allt flyter samman. Men då är frågan. Vad finns utanför den stora jättemegaplaneten?
Jag tror inte vi någonsin att vi kommer få svar på den frågan. Men den är väldigt intressant att tänka på. Men samtidigt konstig. Eller kanske helt naturlig...

Jag ska tänka på saken när jag är i Idre-
NU KOMMER JOHANNA. SES!

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback